torsdag 13. mars 2008

Eg har berre ein ting å seie; McLovin`Five <3

Trudde du Backstreet-boys er gammalt? Trudde du at du aldri skulle få høyre noko frå dei? Vel, du gjer ikkje akkurat det. Men istaden får du McLovin`Five, og dei er 10 gongar betre!!!
Onsdag gjor dei skuleballet 2008 minneverdig, med flott framførelse av

"I Want It That way.."

Dei imponerte ALLE å einkvar som satt spente og undrande å venta på kva som ville skje..
Mange trudde det var sjølvaste Bjørn-Johan som kom, ettersom eg gav følgjande beskjed: I år har vi ordna ein overraskelse, vi har lyst å gje dykk ein minneverdig avslutning på årets ball, difor må ALLE komme kl. 22.20 på klasserommet..
Å alle 160 elevane som var pynta etter alle kunstens reglar kom:)
"I morgon vil dei fronte framsider,baksider,mitt-i-sider på alt som er, VG, SMP, SE&HØR,DB & ØY-BLIKK. Det er stort for meg å få kunne ønskje desse velkomen. Vi er publikum på ei verdspremie,
ØNSK NYE BACKSTREETBOYS VELKOMNE, TA GODT IMOT McLOVIN`FIVE!!!

Skal love dykk det at jubelen sto i taket då dei fantastiske gutane kom inn, med sleik å kvit t-skjorte og det som var.

Tusen hjerteleg takk for at dykk gjor det umulige om til de mulige. utrulig bra, og eg er sjølvsagt stolt som fekk æra å presentere dei på sjølvaste verdspremiera. Diverre mangla Mathias S Kringstad (sjølve broren min), ettersom han spelte kamp.. Men det er ikkje det det skal stå på, Joakim vart henta av dei 3 andre på Blindheim der han bytta ut ette første omgang, for å rekkje dette. Snildt!

Gler meg til konfirmasjonen min allereie gutar :) Dette blir bra!
- Lykke til med dei kommande opptredande og den kommande karriera.
( Etter opptreden igår, har det berre gått en vei - SUKSESS.. Allereie har førespurnadane om opptreding i div. konfirmasjonar starta.)

- Ein stolt pr-sjef/officer, Maren Ruth! :)


2 kommentarer:

OleGiske sa...

LOL! ;D Men frykteleg bra skreve maren ruth;) Eg gler meg til morgon dagen og for å sjå desse staute karane stå på scena, og igjen, for fleire! Eg ventar i spenning.. Håpet og den kristne trua mi i skal støtte disse pene mannekaran i godt og vondt, ned turar og oppturar :)

McLovin five for life! We will always be there for you guyes!

XOXO Hølemafian v/ Ole Espen Giske ü

Maren Ruth sa...

Hehe! Takk for den Ole-Espen :)
Ja, dykk lyt gle dykk.. Det blir stort for alle som får høyre dei.
Eg er stolt! Heheh;)