tirsdag 15. januar 2008

olsO lit aniG go neraM

Eg har vore so heldig å fått henge med på jenteturen. mest på grunn av shoppinga. hihi. i like =) neida. Eg skal vere med som ei støtte for Maren, uansett om eg måtte flire eller grine saman med ho... =) eg håpar på det beste og har virkeleg trua på jenta mi ü Håper dette vert ein draum for ho, og eit minne for livet. Eg håper på det beste for ho :) det hadde vore så ufatteleg kjekt å fått ho vidare... =) No er det kun 9 dagar til vi reiser, og vi gledar oss som nokon ungar =) vi reiser tidleg om morgon, og må derfor overnatte med maren... =) Eg og maren skal lage "Jeg reiser alene" skilt. Morroklumpane ü kjekt for oss det.... =)
Lykke til maren. like stolt av deg unasett. Elskar deg.

Tusen tusen takk VAKRE GINA MI, du betyr mykje for meg! Gler meg, du er den aller beste som kunne ha fått blitt med! <3

Ingen kommentarer: